digitaliserar uppföljning och dokumentation av fastighetsnära tjänster
vad är fixkod?
molntjänsten fixkod hjälper fastighetsförvaltare och fastighetsnära verksamheter att digitaliserad uppföljning och dokumentation av regelbundna tjänster som städning, tillsyn eller underhåll
Uppföljning sker i realtid och uteblir en leverans skickar fixkod automatiska påminnelser till ansvarig person så du slipper tjata
Förenkla samtidigt felrapportering från kunder och hyresgäster
från manuellt och långsamt till digitalt, snabb och enkelt.
sänk era kostnader, minska klimatpåverkan och få nöjdare hyresgäster/kunder
för dig?
fastighetsbolag
få koll på att alla tjänster faktiskt utförs – och när. med fixkod får du digital översikt över städning, tillsyn och mätaravläsning i realtid. månadsrapport för verkliga leveranser att jämföra med fakturan
spara tid, minska klagomål och skapa trygghet för både hyresgäster och förvaltare.
från 4995 kr/månad för 1000 lägenheter
utrustningsägare
håll koll på tillsyn, påfyllning och digitalisera felrapporter av utrustning på distans.
vår påminnelse gör att du aldrig missar en kontroll, och allt dokumenteras automatiskt.
enkel rapportering direkt från mobil – för både personal och kunder.
från 995 kr/månad
föreningar och kooperativ
BRF, förening eller kooperativ?
slipp telefonsamtal till styrelsen på kvällstid och få överblick över städning, service och felanmälningar – utan att du behöver jaga leverantörer.
samarbeta enklare, mindre administration.
från 199 kr/månad









nyfiken?
hör av dig!
vill du veta mer eller boka en demo?
fyll i formuläret så hör vi av oss så snart vi kan